En grej till…

… jag skulle bara vilja berätta vilket fantastiskt arrangemang NBC var i år. Och så kan jag egentligen inte säga, för jag har inte varit på NBC något annat år. Men jag hörde från många under eventet och efter som utryckt just detta. Topnotch. Middagarna, FÖRELÄSNINGARNA, gemenskapen, festerna, tävlingen. Och jag är helimpad. Och lite förvånad att inte se fler svenskar där?! Det är ju så grymt. Och i Oslo, så nära. Nästa år i Köpenhamn (Cuppin´hagen). Och sen hos oss. Eller hur?! Jag hoppas verkligen att vi alla går ihop och skapar ett event lika inspirerande som denna helgen varit. Go NBC, go!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

